Na základe typu prepravnej spoločnosti prosíme dodržte nasledujúce pokyny:
DPD:
Vizuálne skontrolujte, či je obal neporušený a nevykazuje zjavné znaky poškodenia. Táto kontrola sa netýka obsahu zásielky. Balík nemusíte pred kuriérom otvárať.
Ak zbadáte poškodenie prepravného obalu treba pri prebratí tuto skutočnosť spísať s kurierom.
V prípade poškodenia samotného tovaru po rozbalení bezodkladne najneskôr však do 3 pracovných dní túto skutočnosť oznámte na e-mail: info@zlavacik.sk
Pri uplatnený reklamácie je potrebné odložit komplatný obal v ktorom bol výrobok zabalený.
Reklamácie poškodených zásielok, ktoré budú nahlásene po viac ako 3 pracovných dní budú zamietnuté.
Poškodenú zásielku nám nezasielajte späť ale uschovajte ju u Vás aj spolu s baliacim materialom.
TOPTRANS alebo GEIS:
Pri prevzatí spotrebiča skontrolujte stav obalu, spotrebič rozbaľte za prítomnosti vodiča a prekontrolujte či výrobok nie je mechanicky poškodený a či zodpovedá Vami objednanému modelu!
Podpisom prepravcovi potvrdzujete, že zásielka bola prevzatá v poriadku a nepoškodená. Ak zistíte závadu, tovar nepreberajte a do prepravného listu napíšte - "odmietnuté - TOVAR POŠKODENÝ".
V prípade poškodenia túto skutočnosť prosím ihneď oznámte na e-mail: info@zlavacik.sk
V prípade, že Vám prepravca nedovolí tovar rozbaliť pred zaplatením (môže sa tak stať keď obal nie je poškodený) spravte tak po zaplatení. V prípade poškodenia spíšte škodový zápis a ihneď nás kontaktujte.
Na neskoršie reklamácie v zmysle mechanického poškodenia nebude braný ohľad.
Pri uplatnený reklamácie je potrebné odložit komplatný obal v ktorom bol výrobok zabalený.
V prípade, že tovar nebude pred kuriérom skontrolovaný budú všetky mechanické poškodenia zamietnuté.